NETipar Magyarország

Feladatkezelő programok használata

Ez a cikk a modern munkahelyek feladatkezelési kihívásait és megoldásait tárgyalja, különös figyelmet fordítva a távmunkára való átállásra. Rávilágít, hogyan segíthetnek az online feladatkezelő rendszerek, mint az Asana, Trello és Basecamp, a zökkenőmentes munkavégzésben, miközben javítják a csapatok közötti együttműködést és a feladatok nyomon követését.

Background

Manapság könnyen belegabalyodunk a feladatainkba, főleg, ha párhuzamosan több projekten is dolgozunk. Otthonról végezve a teendők kipipálásának egy részét vagy a feladat delegálását is nehezítheti, hogy az adatelérések bizonytalanná válnak.

Átállás az online feladatkezelő rendszerekre

Mire felismeri a cég a problémáját, azaz elsikkadnak, eltűnnek információk, a feladat- és felelősségi körök nem egyértelműek, addigra már pár feszültségen, vitán és rossz érzésen túl van a kollektíva. A NETipar szoftverfejlesztő szolgáltatásai a gördülékeny feladatvégzést teszik lehetővé.

A feladatkezelők vagy projekt management eszközök célja, hogy a szervezet munkája során felmerült tennivalókat nyilvántartsa. Kettős céllal teszi ezt: egyrészt a munkatársakat támogatja a taszkok követésében és priorizálásában, másrészt a projektvezetőknek segít feltárni a folyamatok elakadásait, hibáit, hiányosságait. Ugyanis csak egy bizonyos pontig vagyunk képesek fejben tartani ezeket, aztán eluralkodik a káosz.

Az átállás olykor problémába ütközhet, pontosabban a munkatársak eleinte inkább nyűgként, mint megoldásként tekintenek rá. Célszerű először egy-két haladóbb gondolkodású kollégával megismertetni a fejlesztési terveinket. Érdemes rögtön onnan megközelíteni, hogy a változás számukra mennyi előnnyel jár majd, mert megkönnyíti a munkájukat, kapacitásokat szabadít fel a fontosabb és előremutató feladatok végzésére.

Mit tud egy feladatkezelő szoftver?

Mindegyik képes már részfeladatokat és tennivalókat kezelni. Csak úgy, mint egy jó cipő, kizárólag akkor fogja szolgálni kényelmünket, ha pont ránk szabták. Tehát minden olyan parancsot tudjon, ami a cégünk számára elengedhetetlen. Mindenképp felelőst kell nevesíteni egy-egy projekt mellé, hiszen ha ez nem történik meg, akkor bizony könnyen a másik hibáztatásába torkollhat a hiányosságok megvitatása.

Óriási előnyük, hogy összekapcsolhatók a céges levelezőrendszerrel, így feladatot innen is oszthatunk, illetve hivatkozásul csatolmányként elhelyezhetünk e-maileket. A szoftverek felhőalapú tárhelyrendszerekkel is kompatibilisek, így könnyedén hozzáférhetünk fájlokhoz, adatbázisokhoz akár home office alatt is.

Az Asana feladatkezelő a legelső résztvevő, előnye, hogy nagyszerűen testre szabható minden feladathoz. A Trello a kártyás megjelenítés úttörője, gmail levelezővel összekapcsolva a naptárfunkciós feladatmegjelenítés remekül követhető általa. A Basecamp a Google Drive-val szinkronizálható, közvetlenül a szoftverből tudunk e-mailt küldeni és fogadni.

A feladatkezelő rendszer új irányt mutat

Amikor megérik a változtatás igénye a cég vezetőségében, és sikerül átültetni ezt a felfogást a dolgozók fejébe, onnan egy új értékrend veszi kezdetét.

Sokkal fegyelmezettebb feladatvégzés a kollégák részéről, könnyed és egyszerű ellenőrzés a vezetők irányából. Ennélfogva elvárható egy eredményesebb működés is egyben.

Szolgáltatások

Szoftvereket és weboldalakat fejlesztünk

Innovatív szoftverfejlesztő csapatunk magas minőségű és egyedi szoftver termékeket, üzleti belső rendszereket fejleszt.

Weboldal Weboldal

Weboldal

Vállalati honlapok, bemutatkozó oldalak, landoló oldalak, sablonok nélkül egyénre szabva

Értékesítési rendszer Értékesítési rendszer

Értékesítési rendszer

Webáruházak, előfizetéses rendszerek, hírlevélküldő rendszerek, rendeléskövető- és feldolgozó szoftverek

Grafikai tervezés Grafikai tervezés

Grafikai tervezés

Átfogó design stratégia, arculat- és logó tervezés, nyomdai tervezés, széleskörű digitális megoldások

Üzleti, ügyviteli rendszer Üzleti, ügyviteli rendszer

Üzleti, ügyviteli rendszer

Készlet- és raktárkezelő szoftverek, online nyilvántartások, tanulmányi támogató szoftverek, időpontfoglaló rendszerek

ERP és CRM rendszer ERP és CRM rendszer

ERP és CRM rendszer

Vállalati- és folyamatirányítási szoftverek, ügyféladatbázisok, tartalomkezelő rendszerek

UX/UI design UX/UI design

UX/UI design

Reszponzív, tesztelhető, trendeknek megfelelő interface tervezés, a felhasználói élmény növeléséhez

IoT megoldások IoT megoldások

IoT megoldások

Mikrovezérlők programozása, hálózati integráció offline és felhőalapú rendszerekhez, valamint egyedi kezelőfelületek kivitelezése

Rendszer üzemeltetés Rendszer üzemeltetés

Rendszer üzemeltetés

Biztosítjuk rendszereinknek a teljes hardware és szoftver támogatást, amely garantálja az igényeknek megfelelő működést

Régi rendszerek újragondolva Régi rendszerek újragondolva

Régi rendszerek újragondolva

Régi szoftverek, weboldalak teljeskörű újratervezése modern köntösben a legújabb technológiák használatával

Részletek
Kapcsolat

Maradjunk kapcsolatban

Van egy jó ötleted? Írj nekünk és mi garantáltan visszahívunk és egyeztetni fogunk veled a találkozóról.

Rakétás asztronauta

Beszéljünk az elképzeléseidről.

Meséld el céljaidat és mi elmondjuk, hogyan tudunk a segítségedre lenni.

Az adatvédelmi feltételeket elfogadom.

Üzeneted sikeresen elküldésre került!

Munkatársaink hamarosan felveeszik veled a kapcsolatot.

Kapcsolati email cím
Email info@netipar.hu
Kapcsolati telefonszám
Mobil +36 30 719 9983